Diumenge 30 juny 2024

Diumenge 30 juny 2024

Catalunya: estudi “Dona & e-commerce”

Acaba de sortir publicat l’ estudi “Dona & e-commerce sobre el comportament de la dona en la compra en línia.

Ha estat una tasca realitzada per @ellasdeciden.com L’objectiu de l’estudi, segons les autores “és conèixer com compra la dona en línia. Comparar si la mateixa dominació del canal que té a l’offline es replica a l’online i si aquest 80% del poder de compra que fa més de dues dècades que expliquem, encara és vigent. Volem investigar i conèixer si aquesta experiència es pot millorar i les variables que fan que tingui un millor impacte social i, per tant, prendre decisions”.

Amb aquest estudi, encarregat pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, fan una radiografia del territori, analitzant les diferències que es poden detectar en el comportament de compra segons el gènere. També hi consells de com millorar l’experiència de compra i venda en línia.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: PUBLICACIÓ: ” Musas” i maternitats complexes i apoderament / La Independent / Notícies de Gènere

Acaba de publicar-se el número 2.1 (2017) de MUSAS. Revista de Investigación en Mujer, salud...

La inclusió, en què s’ha convertit?

Als últims anys sembla que la inclusió està de moda i apareix per tot arreu,...

Les dones guanyen gairebé un 30 per cent menys que els homes a AL

En els últims 60 anys, els països d’Amèrica Llatina han experimentat un fort creixement...