Dimarts 13 octubre 2026

Dimarts 13 octubre 2026

Compte enrere per participar al Reimagina’t


El divendres 9 de febrer finalitza el termini per enviar els vídeos de la 15a edició del Reimagina’t. Vídeos lliures de sexisme. Aquest concurs s’adreça als grups de joves entre els 12 i els 18 anys de centres educatius o entitats de lleures dels municipis que formen part de l’Observatori.

La temàtica d’aquesta nova edició son ELS COSSOS, una qüestió que convida a fer visibles la diversitat dels cossos, a qüestionar el cànon de bellesa i els models estètics i de comportament patriarcals, a reivindicar les vides lliures de violències i de discriminacions, etc.

El jurat que deliberarà entorn dels vídeos participants està format per:

Èlia Soriano – Directora executiva de l’Institut Català de les Dones; Marta Suero – Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona; Eva Millas – Responsable del Servei d’Igualtat i Cooperació de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès; Inma Moyano – Regidora de Feminismes i LGTBI, Justícia Global i Drets Civils i Gent Gran de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts; Melissa Estaba – Membre de Dones Visuals; i Raquel Marques – Membre de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

“De la picaresca als videojocs. La infància com a mirall de la societat” nova obra de Maria Àngels Viladot /La Independent/notícies gènere/

Amb pròleg de Rosa Regàs, publicada recentment a l’editorial UOC L’autora ens presenta una...

Sobre art i pensament. Derrida i Mar Arza en edició de Joana Masó /La Independent/notícies gènere

Aquest llibre-catàleg ha estat publicat amb motiu de l’exposició de l’artista organitzada pel Museu Molí...

Formació en protecció de dades per a professionals que atenen dones en situació de violència masclista

A Tarragona, Tortosa, Lleida, Barcelona i Girona El Departament de Benestar Social i Família organitza...