domingo 01 noviembre 2026

domingo 01 noviembre 2026

Compartir

Horta de Sant Joan: “L’Ànima dels arbres”, exposició de pintura i fotografia

 

 

Ara a la Horta de Sant Joan i fins el primer de maig , al Convent de Sant Salvador, es pot visitar l’exposició  de pintura i fotografia  “L’Ànima dels arbres” de Francesca Calaf i de Mike Alentorn.

Francesca Calaf, és una artista vilanovina i polifacètica que treballa pintura plàstica, oli, i fotografia. I excel·lent poeta. És suficient cartell.  Res sembla aturar la seva projecció artística.

Fa poc a Vilanova i al Museu Balaguer va presentar la seva vessant poètica, acompanyada de veus de dones pròximes recitant els seus pensaments en vers lliure. Fou un acte d’emocions a flor de pell, amb una intimitat propera i
vinculant entre amigues i amb una assistència de públic important que va omplir l´espai. (Per saber els horaris mireu l’Agenda de La Independent).

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Iboga Summer Festival

Iboga festival és un festival innovador que porta talents amb el segell musical del Swing,...

Cataluña: pies de foto sexistas en El Periódico / La Independent / Noticias genero

El Periódico tuvo que pedir disculpas por unos pies de foto considerados sexistas y que...

Catalunya: Campanya en suport de les i els periodistes d’ Ucraïna

Per CPC El Col·legi de Periodistes de Catalunya s’afegeix a la campanya impulsada per la...