Friday 25 September 2026

Friday 25 September 2026

Share

Mexico: #vivaslasqueremos / La Independent / Notícies Gènere

El proper 24 d’abril, està convocada, a través d’associacions civils, diferents col·lectius feministes, feministes independents i col·lectius diversos una gran manifestació a Mèxic, contra les Violències Masclistes.

 

 

 

 

Hi participaran més de 20 ciutats de la República Mexicana. Aquesta gran convocatòria, contra la violència masclista té com a objectiu, exigir l’eradicació de l’assetjament, persecució i precarietat laboral, així com l’explotació sexual de dones i nenes, la despenalització de l’avortament, i totes les agressions que es donen diàriament i en la vida quotidiana de les dones a casa seva per les seves parelles.

Aquesta violència generalitzada, que no s’atura, sinó al contrari va en augment, ha conduït a un avís urgent amb la consigna #vivas lasqueremos: “Ja n’hi ha prou! No cal tolerar tanta impunitat Política, davant violadors, assetjadors feminicides confessos, que van pels carrers, lliures i sense càrrecs, no estem disposades a tolerar-ho”, diu la convocatòria.

En solidaritat amb la marxa del dia 24, a l’estat espanyol també es faran protestes, i entre les convocants hi ha la Plataforma del 7N.

 

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Catalunya – Internacional: Èxit de participació en el fòrum: ” Defensa la teva pel·lícula ” de Dona’MCine / La Independent / Notícies gènere

Des que es va posar en marxa, el primer de maig, el fòrum: Defensa...

Investigació: “Dones en llocs directius”

Per Maria Àngels Viladot, Carolin Scheifele, Franziska Ehrke & Melanie C. Steffens* RESUM INVESTIGACIÓ...

Portugal: Interseccionalitat, Comunicació i Cultura / La Independent / Notícies Gènere

Carla Cerqueira, del Centre de Estudos de Comunicação i Sociedade de la Universidade do Minho...