Dimecres 07 octubre 2026

Dimecres 07 octubre 2026

Compartir

Catalunya: Igualtat i Feminismes impulsa la Xarxa Catalana pel Dret al Temps

El Govern considera claus la transformació feminista, social, econòmica, democràtica i verda de Catalunya.

El Govern ha acordat la creació de la Xarxa Catalana pel Dret al Temps ( presentada aquest 27 d’octubre en un acte emmarcat en la Time Use Week) impulsada pel Departament d’Igualtat i Feminismes.

El Pla de Govern (eix 5) incorpora el disseny per la corresponsabilitat i el reconeixement de les tasques de cura.

S’ha aprovat també la creació del Grup de Treball de Polítiques del Temps, dins del mateix Departament d’Igualtat i Feminismes, que coordinarà les actuacions relacionades de tots els departaments. I s”impulsarà un procés participatiu per dissenyar el Pacte Temps per Viure.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Centro 8 de Marzo: Observatori Dona, Treball i Societat. Debats sobre el Temps Parcial

El document de Laura Arroyo, Directora del Centro 8 de Marzo, descriu les característiques de...

Cedaw mios

En dones grans…més pobresa?

Les dones segons Silke Staab*, no només són més longeves que els homes, sinó...

30 trobada nacional de dones argentines

La trobada de dones som totes L’ENM s’ha convertit en un emblema per a...