Les plataformes digitals de caire social s’han convertit també en espais que reivindiquen nous productes per a les dones. Productes que segurament serien de difícil comercialització i on el propi cost dels canals de distribució invalidarien econòmicament la sortida d’aquests productes.
Sota la cooperativa Femmefleur, hi ha l’Eva, la Cristina, la Laia i la Clara. Van començar l’any 2011 amb una idea molt clara: volíem millorar el dia a dia de les dones, buscant solucions a problemes que fins al moment estaven desatesos. Començaren amb la distribució de la copa menstrual, un projecte que els va permetre conèixer molt d’a prop les necessitats que tenen moltes dones en relació a la menstruació. I una d’aquestes necessitats era un producte extern eficaç i còmode, i que no generés residus. Així va néixer Cocoro.
Les calces Cocoro són un nou producte extern per absorbir la menstruació i el flux vaginal. A la iniciativa li cal el recolzament econòmic per tirar endavant i és per això que ha sortit com a una campanya en plataforma verkani.
Es sol·licita una primera xifra per poder fabricar les primeres 1500 unitats.La proposta pot ser una millora per les dones.