Divendres 08 novembre 2024

Divendres 08 novembre 2024

Compartir

10è Aniversari de Peix & Co: L’economia és masculina, el consum femení

Sota aquest títol Peix & Co  , la 1a agència de comunicació en femení de l’estat espanyol va convocar a més de 100 persones per celebrar el seu 10è Aniversari, el dimarts 29 de novembre amb una taula rodona-debat-tertúlia a 4 veus a l’Aula Magna de la Universitat Abat Oliba de Barcelona.

 

Més de 100 empresaris, publicitaris, creatius, banquers, universitaris i professors (homes i dones) debateren sobre el masculí i el femení en la comunicació, la construcció de marques i la publicitat, amb la complicitat, experiència i visió de tres grans publicitaris, empresaris i líders d’opinió com Fernando Martorell, Robert Rodergas i Ildefonso García-Serena i la sòcia-fundadora de Peix & co, Gemma Cernuda-Canelles. La periodista i bloguera Carme Freixa  va conduir, incitar i moderar el que fou més aviat un programa Magazine.

cumple_decimo_Peix_and_Co_083_LOWA l’Aula Magna es va dissertar sobre la nova etapa del consum i de la creació de marques que, parafrasejant el futuròleg Alvin Toffler, es tracta de l’anomenda: La tercera Ona, La femenina.

Va ser molt revelador com davant un mateix anunci homes i dones en feien diferents interpretacions i com la suma de les dues visions obria un nou camí per l’empatia amb el mercat. Des de les campanyes del “posa-te’l posa-l’hi” de fa 20 anys, a la sèrie Madman, o a la indústria automobilística que invisibilitza a les dones com compradores i d’aquí la urgència d’unir el masculí i el femení per ser “Bilingües” i sumar.

Tothom estigué d’acord en que la Publicitat no incorpora en els processos creatius a les dones i això representa una perdua d’oportunitat de negoci i de connexió amb la consumidora-ciutadana. Només hi ha un 3% de Directores Creatives en les agències de publicitat i en canvi més d’un 80% de les decisions de compra del mercat les prenen les dones.

Es va iniciar el bloc  ELLAS DECIDEN ,  1r Bloc de Branding Femení en castellà i durant tot el debat en una macro pantalla es veieren dades útils per a la taula rodona.

La Fila-Zero va participar amb reflexions durant 1 hora que ben segur propicien més debats. Una de les frases pronunciada  ala fila zero i que porta al debat fou: ” Unim Bellesa i Utilitat! Per connectar amb les dones”.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

L’apoderament de les dones i grups de Suport, una eina de lluita contra la violència de gènere

Grup de dones a la Jornada de CEPAIM Totes sabem que és molt important...

Dolor Reguant 1

Cultura i eines contra la violència simbòlica

ENTREVISTA La Independent ha parlat amb Dolors Reguant i Fosas, activista feminista, llicenciada en...

Internacional: “Amores”, un nou capítol de Mujeres al Sur / La Independent / Notícies gènere

La nova edició del podcast de Mujeres al Sur porta per títol Amores, un capítol...