Dissabte 27 juliol 2024

Dissabte 27 juliol 2024

Compartir

10è Aniversari de Peix & Co: L’economia és masculina, el consum femení

Sota aquest títol Peix & Co  , la 1a agència de comunicació en femení de l’estat espanyol va convocar a més de 100 persones per celebrar el seu 10è Aniversari, el dimarts 29 de novembre amb una taula rodona-debat-tertúlia a 4 veus a l’Aula Magna de la Universitat Abat Oliba de Barcelona.

 

Més de 100 empresaris, publicitaris, creatius, banquers, universitaris i professors (homes i dones) debateren sobre el masculí i el femení en la comunicació, la construcció de marques i la publicitat, amb la complicitat, experiència i visió de tres grans publicitaris, empresaris i líders d’opinió com Fernando Martorell, Robert Rodergas i Ildefonso García-Serena i la sòcia-fundadora de Peix & co, Gemma Cernuda-Canelles. La periodista i bloguera Carme Freixa  va conduir, incitar i moderar el que fou més aviat un programa Magazine.

cumple_decimo_Peix_and_Co_083_LOWA l’Aula Magna es va dissertar sobre la nova etapa del consum i de la creació de marques que, parafrasejant el futuròleg Alvin Toffler, es tracta de l’anomenda: La tercera Ona, La femenina.

Va ser molt revelador com davant un mateix anunci homes i dones en feien diferents interpretacions i com la suma de les dues visions obria un nou camí per l’empatia amb el mercat. Des de les campanyes del “posa-te’l posa-l’hi” de fa 20 anys, a la sèrie Madman, o a la indústria automobilística que invisibilitza a les dones com compradores i d’aquí la urgència d’unir el masculí i el femení per ser “Bilingües” i sumar.

Tothom estigué d’acord en que la Publicitat no incorpora en els processos creatius a les dones i això representa una perdua d’oportunitat de negoci i de connexió amb la consumidora-ciutadana. Només hi ha un 3% de Directores Creatives en les agències de publicitat i en canvi més d’un 80% de les decisions de compra del mercat les prenen les dones.

Es va iniciar el bloc  ELLAS DECIDEN ,  1r Bloc de Branding Femení en castellà i durant tot el debat en una macro pantalla es veieren dades útils per a la taula rodona.

La Fila-Zero va participar amb reflexions durant 1 hora que ben segur propicien més debats. Una de les frases pronunciada  ala fila zero i que porta al debat fou: ” Unim Bellesa i Utilitat! Per connectar amb les dones”.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Amèrica Llatina: Guardonen CLACPI per difondre audiovisuals indígenes /La Independent / Notícies gènere

Per la seva àrdua tasca en la difusió de les cultures indígenes en produccions audiovisuals,...

maribel

Testimonis de la vergonya

OPINIÓ Aquests dies, en el conjunt d’activitats emmarcades en l’Octubre Solidari, l’Espai Cívic Centre...

India: Un mur per la llibertat de les dones / La Independent / Notícies Gènere

Quatre milions de dones han format un mur humà per demanar igualtat de gènere a...