Dijous 02 juliol 2026

Dijous 02 juliol 2026

Compartir

“La vida sin Cortes” comunicació alternativa i gènere

Aquests tres curts (curtíssims) van ser realitzats durant el taller de videorealización “La vida sense talls, comunicació alternativa i gènere” que vaig impartir (al costat de Jimena i Margarida de Dona Es Audiovisual en el marc del IV festival de cinema i vídeo alternatiu i comunitari Ull al Sancocho (Ciutat Bolivar-Bogotà-Colòmbia) al qual vaig anar convidada al setembre de 2011.

 El taller (amb 8 dones i 1 home, la majoria sense experiència prèvia en videorealización) es va estructurar en 3 sessions de 3 hores i mitja aprox. cadascuna.

 El primer dia parlem una mica de llenguatge audiovisual i perspectiva de gènere, i les persones que s’havien apuntat al taller van decidir entre totes quins temes tractarien en les peces, a través de quina història i escriure un petitíssim guió.

 El segon dia van gravar amb una petita càmera compacta.  El tercer dia visionem el resultat i l’analitzem, tant a nivell tècnic com de contingut.

Els vídeos no estan editats (excepte en 2 petits trams en el primer i el segon curt, en què la imatge no es va gravar).

Va ser un veritable plaer acompanyar-les en la realització dels vídeos.

Moltes gràcies per fer possible aquest viatge, als companys del festival ja Antonio vimeo.com / antoxio

 Pots veure els 3 curts per separat a youtube:  I les nenes i els nens?    Dones de Bon Pastor  Estratègies de supervivència

{vimeo width=”200″ height=”160″}31732437{/vimeo}

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Catalunya: Decàleg feminista per als governs locals contra la covid-19 de FORGENDER SEAL / La Independent / Noticies gènere

En el seu Decàleg feminista per als governs locals contra la covid-19, l’associació FORGENDER SEAL...

Barcelona: El Conveni d’Istanbul com a eina per la lluita dels drets de les dones / La Independent / Notícies gènere

La Plataforma unitària contra les violències de gènere va organitzar el passat 28 de març...

Mèxic: MujeresNet, 6 anys difonent el pensament feminista

Revista virtual estrenarà oficines i biblioteca especialitzada Aquest 2012 la revista MujeresNet compleix sis...