martes 20 octubre 2026

martes 20 octubre 2026

Compartir

Catalunya: èxits del waterpolo femení Club Natació Sabadell i del Centre Natació Mataró / La Independent / Notícies gènere

Guanyadores,  respectivament,  de la Copa de Campions i de la Copa LEN d’enguany.

El President de la Generalitat ha manifestat que els títols són “molt meritoris”, i, a més, per fer-ho des de l’esport femení, on, “lamentablement no hi ha el mateix coneixement ni interès mediàtic que en d’altres esports i categories”.

 

El president amb les jugadores i el cos tècnic dels dos equips. Autor: Jordi Bedmar

Puigdemont ha rebut els equips de waterpolo femení del Club Natació Sabadell i del Centre Natació Mataró tot destacant que bona part dels èxits esportius assolits es deu al fet que “a Catalunya sempre hem entès l’esport com una escola de valors”.

El President ha assenyalat que les i els esportistes d’alt nivell són un referent per a la mainada ” que us veuran com un exemple a seguir”.

En l’acte també hi ha participat la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Teresa Pitarch i els presidents del Club Natació Sabadell, Miquel Torres, i del Centre Natació Mataró, Joan Gros, i el secretari general de l’Esport, Gerard Figueras; així com els alcaldes de Sabadell, Juli Fernàndez, i de Mataró, David Bote.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Barcelona lidera la presencia de mujeres alcaldesas de toda Cataluña

En el acto “38 años de Ayuntamientos Democráticos: 182 alcaldesas y 765 alcaldes”, organizado...

Yayo Herrero. Generar diferentes formas comunitarias en culturas individuales

Esta pensadora ecofeminista reivindica la “justicia materna” del compartir lo que hay, frente a un...

Ruanda: Campaña para conceder el premio Sajarov a la lidereza encarcelada Victoire Ingabire

La Plataforma Prou ??Impunidad en Ruanda apoya la campaña de la Federación de Comités...