sábado 26 abril 2025

sábado 26 abril 2025

Barcelona: Els altres feminismes racialitzats / La Independent / Notícies Gènere

Karo Moret i Daniela Ortiz acompanyades per Mariana Olisa, al pròxim Vis a Bis de La Bonne, reflexionaran al voltant de la lluita feminista racialitzada amb temes com: Quines són les particularitats de la lluita feminista racialitzada?; Quines perspectives cal tenir en compte perquè la lluita feminista contempli a totes de veritat?; Què és sentir-se “l’altre” quan parlem de feminisme?; “És la interseccionalitat l’eina més adequada per apropar-nos a la lluita de les que avui per avui no es senten contemplades pel moviment?”

 

 

unnamed

 

Aquest nou Vis a Bis és comissariat pel col·lectiu Afrofeminista. L’elecció del títol és una proposta de les companyes racialitzades que senten a la seva pell i per la seva pell un tractament diferent, no només a l’Estat espanyol, sinó també dins els col.lectius feministes hegemònics, on difícilment senten que en formen part.

 

*VIS A BIS, es un cicle de converses, per posar en escena diferents feminismes, on dialogar, confrontar, transferir i trobar-nos al voltant de temes diversos. Un espai generador de debat i reflexió des de diferents pràctiques i pensaments feministes.

Es farà La Bonne, Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison, el día 17 desembre a les 18:30h a la Sala.

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Ginebra: La violencia de género a examen / la Independent / Notícies Gènere

La Plataforma CEDAW Sombra España ha asisitido este 11 de noviembre a la pre-sesión...

La FECONGD denuncia l’asfixia de les ONGD de Catalunya

“La Generalitat endeuta i asfixia les ONGDde Catalunya i dels països pobres” així comença el...

MSF suspende proyectos que no sean de emergencia en Somalia hasta la liberación de sus compañeras secuestradas

La organización médica internacional, Médicos Sin Fronteras (MSF) ha decidido suspender tanto la apertura de...