sábado 14 junio 2025

sábado 14 junio 2025

Compartir

Crida Feministes indignades 15 O

DE LA INDIGNACIÓ A L’ACCIÓ,

LES NOSTRES VIDES, ELS NOSTRES COSSOS, ELS NOSTRES TREBALLS,

NO ELS SEUS PRIVILEGIS, NO ELS SEUS BENEFICIS”

 

Dissabte 15 d’Octubre a les 16 hores a Palau de Mar


El 15 O, quan es compleixen els cinc mesos del 15 M , milions de persones prendrem de nou els carrers per a demostrar la nostra indignació i el nostre rebuig contra les retallades socials i demostrar que no som mercaderies en mans de capitalistes i governants al seu servei.

Aquesta és una convocatòria internacional i a Barcelona sortirem al carrer sota el lema “De la indignació a l’acció, les nostres vides, no els seus beneficis”, com un inici d’una tardor de mobilitzacions pel nostre futur.

Com a Feministes Indignades treballem intensament dins del 15 M per fer visible que les retallades socials també estan marcades per el gènere, per el sistema de dominació patriarcal. I també ens proposem fer-nos ben visibles en aquest 15 O com a dones i com a feministes.

Per això comptem amb totes vosaltres dones, lesbianes, trans, nenes, mares, avies, cosines, estudiantes, treballadores domèstiques, immigrades, precàries, amb diversitat funcional, no estàndards, gitanes, camperoles, mestres i prostitutes per a aconseguir-ho. I si des dels barris , pobles i viles es sortirà en columnes, nosaltres, totes nosaltres, organitzarem el nostre FemBloc amb el nostre lema: “De la indignació a l’acció, les nostres vides, els nostres cossos, els nostres treballs, no els seus privilegis, no els seus beneficis”. Sortirem de Palau de Mar (seu de Benestar i Família) i pujarem per Via Laietana per a unir-nos a la manifestació general a Plaça de Catalunya.

Volem que sigui un Fem Bloc divertit i també reivindicatiu … posem a treballar la nostra imaginació per a aconseguir-ho!.

Dissabte 15 d’Octubre a les 16 hores a Palau de Mar

 

Si no arribes a les 4, ens veiem a la cantonada del banc d’Espanya de plaça Catalunya per començar juntes la mani al voltant de les 5.

Per a totes les que vulgueu fer pancartes i coordinar accions

Dijous 13 d’octubre a les 19h a l’Ateneu Roig de Gràcia

Carrer Ciutat Real, 25 – Mº L4 Joanic

 

La revolució serà feminista o no serà!!

Ni oprimides pel patriarcat ni explotades pel capitalisme.

Jo també estava al Parlament!

Si toquen a una ens toquen a totes.

Prou repressió!!

 

Feministes Indignades

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Expertas en género alertan sobre ataque violento de Milei al feminismo en Argentina

Expertas en género de diversas organizaciones de Argentina presentaron un documento en el que alertan...

Entrevista a l’escriptora Alícia Dujovne Ortiz

Per Adriana Pedrolo Periodista, novel·lista, biògrafa, poeta, crítica literària i pintora resilient, Alícia Dujovne Ortiz ens va...

Mèxic: CNDH designa a Sara Lovera para el Comité Técnico de Evaluación del INE / La Independent / Notícies gènere

La Comisión Nacional de los Derechos Humanos (CNDH) nombró a Sara Lovera López y a...