Thursday 07 November 2024

Thursday 07 November 2024

Catalunya: estudi “Dona & e-commerce”

Acaba de sortir publicat l’ estudi “Dona & e-commerce sobre el comportament de la dona en la compra en línia.

Ha estat una tasca realitzada per @ellasdeciden.com L’objectiu de l’estudi, segons les autores “és conèixer com compra la dona en línia. Comparar si la mateixa dominació del canal que té a l’offline es replica a l’online i si aquest 80% del poder de compra que fa més de dues dècades que expliquem, encara és vigent. Volem investigar i conèixer si aquesta experiència es pot millorar i les variables que fan que tingui un millor impacte social i, per tant, prendre decisions”.

Amb aquest estudi, encarregat pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, fan una radiografia del territori, analitzant les diferències que es poden detectar en el comportament de compra segons el gènere. També hi consells de com millorar l’experiència de compra i venda en línia.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Barcelona: Estudi de la Universitat de Barcelona sobre desocupació i la precarietat laboral / La Independent / Notícies gènere

La desocupació i la precarietat laboral forcen milers de professionals de la infermeria a emigrar....

Presentació de l’informe europeu sobre igualtat

El divendres 10 de març, a les 18h30, tindrà lloc a l’Aula Europa una...

El Comitè 1r de Desembre alerta sobre la desaparició del programa específic d’assistència al VIH/sida a Catalunya

Aquest Comité ha elaborat un comunicat de 6 punts. “Davant la imminent presentació pública de...