Thursday 07 May 2026

Thursday 07 May 2026

Share

Plataforma digital “Conselleres i Directives”

 

 

Les dones tenen competències directives que el curriculum clàsic oculta

Les primeres 100 dones que es registrin en la nova plataforma digital conselleresidirectives.com, omplint tots els apartats del Web, i siguin acceptades després d’una entrevista personal, seran les privilegiades que podran gaudir gratuïtament d’aquesta finestra oberta a la contratació de noves assesores i directives.

Dones o Directives es una plataforma que  està posant en marxa l’Observatori Dona Empresa i Economia de la Cambra de Comerç i que ha estat presentada aquest dimecres 15 de  gener a l’Auditori de la Cambra de Barcelona.

Anna Mercadé, com a directora de l’Observatori ha comentat durant la presentació, que el projecte es realment innovador i revolucionari, i està dirigit a les dones que vulguin mostrar la seva candidatura per treballar de “consellera” o “directiva”, tant per  a empreses com per a institucions. En la seva candidatura aquestes dones podran mostrar  molt més que el currículum tradicional.  En aquesta  sessió informativa realitzada en “primícia” per a les dones de la Xarxa de L’Observatori, Marta Zaragoza, junt al responsable informàtic de la Cambra ens han explicat com és i com serà el funcionament d’aquest sofisticat aplicatiu a Internet i també com s’hi pot participar. La nova eina ha estat desenvolupada arran de l’estudi sobre el perfil professional d’una consellera o d’un conseller d’empresa que l’Observatori va presentar el passat mes de juliol. L’objectiu d’aquesta eina és aconseguir una major participació de les dones en els llocs de decisió de les organitzacions i de les empreses.

El més destacable d’aquest nou entorn es que les dones acceptades com a participants podran publicar a mes del seu currículum i trajectòria professional, una sèrie de “competències” i sabers que han pogut adquirir en la seva vida personal, com, per exemple, la seva experiència maternal o de cura de les persones. Es publicarà una historia de vida “competencial”, desprès de la realització de comprovacions de veracitat i d’una entrevista personal en profunditat.

Es pretén que les dones que s’esforcin per situar-se com a candidates puguin ser contractades directament per les empreses. Després de la seva presentació oficial de la plataforma, al voltant del 8 de  març,  ja no serà una eina gratuïta. Per accedir a ella les empreses pagaran 1000 euros i les participants 600 euros (encara que hi haurà descomptes per a les membres de la Xarxa. 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Julia López

Julia López

Periodista, amb més 40 anys d’experiència en el món de la comunicació i com a redactora de mitjans. Co-fundadora i coordinadora de l’Associació Món Comunicació (AMC).
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Al Nadal una bona opció és regalar teatre amb veu de dona

A la ciutat de Barcelona, la cartellera esà plena d'espectacles amb protagonisme femení, als escenaris,...
tere moll

Algunes xifres de la vergonya

OPINIÓ Quan des del feminisme denunciem qualsevol tipus de violència masclista, que inclou des...

Tres mirades de dones universals sobre el feminisme

Barcelona ha celebrat aquest mes d’octubre tres debats de luxe amb 3 poderoses dones....