martes 20 octubre 2026

martes 20 octubre 2026

Compartir

Plataforma digital “Conselleres i Directives”

No hay traducción disponible

 

alt

 

Les dones tenen competències directives que el curriculum clàsic oculta

Les primeres 100 dones que es registrin en la nova plataforma digital conselleresidirectives.com, omplint tots els apartats del Web, i siguin acceptades després d’una entrevista personal, seran les privilegiades que podran gaudir gratuïtament d’aquesta finestra oberta a la contratació de noves assesores i directives.

Dones o Directives es una plataforma que  està posant en marxa l’Observatori Dona Empresa i Economia de la Cambra de Comerç i que ha estat presentada aquest dimecres 15 de  gener a l’Auditori de la Cambra de Barcelona.

Anna Mercadé, com a directora de l’Observatori ha comentat durant la presentació, que el projecte es realment innovador i revolucionari, i està dirigit a les dones que vulguin mostrar la seva candidatura per treballar de “consellera” o “directiva”, tant per  a empreses com per a institucions. En la seva candidatura aquestes dones podran mostrar  molt més que el currículum tradicional.  En aquesta  sessió informativa realitzada en “primícia” per a les dones de la Xarxa de L’Observatori, Marta Zaragoza, junt al responsable informàtic de la Cambra ens han explicat com és i com serà el funcionament d’aquest sofisticat aplicatiu a Internet i també com s’hi pot participar. La nova eina ha estat desenvolupada arran de l’estudi sobre el perfil professional d’una consellera o d’un conseller d’empresa que l’Observatori va presentar el passat mes de juliol. L’objectiu d’aquesta eina és aconseguir una major participació de les dones en els llocs de decisió de les organitzacions i de les empreses.

El més destacable d’aquest nou entorn es que les dones acceptades com a participants podran publicar a mes del seu currículum i trajectòria professional, una sèrie de “competències” i sabers que han pogut adquirir en la seva vida personal, com, per exemple, la seva experiència maternal o de cura de les persones. Es publicarà una historia de vida “competencial”, desprès de la realització de comprovacions de veracitat i d’una entrevista personal en profunditat.

Es pretén que les dones que s’esforcin per situar-se com a candidates puguin ser contractades directament per les empreses. Després de la seva presentació oficial de la plataforma, al voltant del 8 de  març,  ja no serà una eina gratuïta. Per accedir a ella les empreses pagaran 1000 euros i les participants 600 euros (encara que hi haurà descomptes per a les membres de la Xarxa. 

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Julia López

Julia López

Periodista, amb més 40 anys d’experiència en el món de la comunicació i com a redactora de mitjans. Co-fundadora i coordinadora de l’Associació Món Comunicació (AMC).
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Vientres rotos

¿Qué sucedió entre los años 1996 y 2000 en el Perú? ¿Qué mecanismo tan...

“Las Jornadas se vivieron como una fiesta, una enorme fiesta colectiva”

“Las Jornadas se vivieron como una fiesta, una enorme fiesta colectiva” A los 50 años...

Teatro, poesia, música y danza en la Fiesta V Aniversario de La Independent

La agencia catalana con visión de género La Independent cumplió cinco años de trabajo...