Dissabte 05 setembre 2026

Dissabte 05 setembre 2026

Compartir

COMUNICAT: la supressió de determinats jutjats de violència de gènere a Catalunya. Dones Juristes

 

Davant la informació publicada avui a El Punt Avui sobre les manifestacions del Conseller de Justícia, en el sentit que l’actual equip havia decidit no aplicar l’estudi elaborat per la Conselleria sobre la supressió de determinats jutjats de violència de gènere a Catalunya, volem manifestar la nostra satisfacció per aquesta decisió i ratificar la força de la lluita i la mobilització de les dones pels seus drets, que ha aconseguit que es descarti la tramitació d’aquests proposta.

 

 

 

Confiem que l’informe i la proposta del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya -que es pot llegir íntegre a la nostra web- no arribin mai al Consejo General del Poder Judicial, que és l’òrgan que ha de fer la proposta al govern central que, en seu cas, l’hauria de aprovar.
Com que el conseller s’ha referit a “la confusió del terri

tori per l’aplicació immediata de l’estudi” volem puntualitzar que el nostre manifest en cap cas parlava de terminis; la confusió, si és que n’hi ha, l’hauran creada uns altres, fent estudis i informes que desprotegeixen les dones que han patit violències masclistes.
Seguirem, com sempre, amatents, perquè no es consumi cap vulneració dels drets de les dones. Endavant!!.

Dones Juristes

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

XXV Trobada Mundial de Dones Periodistes i Escriptores a l’Antàrtida Xilena

Punta Arenas, la capital de la Regió de Magallanes i de l'Antàrtica Xilena, serà la...

Catalunya i Quebec: Fronteres obertes, però amb molt de “seny”

La ministra Kathleen Weil, advocada i mare de quatre fills, opina que “Una immigració diversificada...

ODISSEU: eina per al retorn i la inserció laboral de joves al medi rural

La població de la Catalunya rural s’ha masculinizat i envellit de forma alarmant com a...