Tuesday 18 March 2025

Tuesday 18 March 2025

Share

COMUNICAT: la supressió de determinats jutjats de violència de gènere a Catalunya. Dones Juristes

 

Davant la informació publicada avui a El Punt Avui sobre les manifestacions del Conseller de Justícia, en el sentit que l’actual equip havia decidit no aplicar l’estudi elaborat per la Conselleria sobre la supressió de determinats jutjats de violència de gènere a Catalunya, volem manifestar la nostra satisfacció per aquesta decisió i ratificar la força de la lluita i la mobilització de les dones pels seus drets, que ha aconseguit que es descarti la tramitació d’aquests proposta.

 

 

 

Confiem que l’informe i la proposta del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya -que es pot llegir íntegre a la nostra web- no arribin mai al Consejo General del Poder Judicial, que és l’òrgan que ha de fer la proposta al govern central que, en seu cas, l’hauria de aprovar.
Com que el conseller s’ha referit a “la confusió del terri

tori per l’aplicació immediata de l’estudi” volem puntualitzar que el nostre manifest en cap cas parlava de terminis; la confusió, si és que n’hi ha, l’hauran creada uns altres, fent estudis i informes que desprotegeixen les dones que han patit violències masclistes.
Seguirem, com sempre, amatents, perquè no es consumi cap vulneració dels drets de les dones. Endavant!!.

Dones Juristes

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

NOTÍCIES DE DARRERA HORA: Participació institucional

La Presidenta del Parlament de Catalunya i la Presidenta de la Diputació de Barcelona...

Presentació del llibre, el Mapa de les Bones Pràctiques de la Comunicació Pública a Catalunya

Com construir una democràcia plural, des de la proximitat, en xarxa i de forma cooperativa...

CATALUNYA: CONCURS DE MICRORELATS