Dimecres 08 juliol 2026

Dimecres 08 juliol 2026

Compartir

Centro 8 de Marzo: Observatori Dona, Treball i Societat. Debats sobre el Temps Parcial

El document de Laura Arroyo, Directora del Centro 8 de Marzo, descriu les característiques de l’ocupació a temps parcial a l’estat espanyol i analitza l’evolució d’aquesta modalitat en els últims anys de crisi econòmica.

Pilar Carrasquer, de la Universitat Autònoma de Barcelona, ens presenta en el seu article una profunda reflexió sobre les condicions d’aquest tipus d’ocupació, majoritàriament femení, en els diferents països europeus.

Finalment, Almudena Moreno, de la Universitat de Valladolid, analitza aquesta forma de contractació en relació amb els models d’estat de benestar a Espanya i Europa.

Llegiu més

www.1mayo.ccoo.es

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

breve

Argentina: II Trobada Federal de la Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere / La Independent / Notícies Gènere

Per Redacció Diario Digital La Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere a Argentina...

Migracions Nord Sud

Les cubanes a Espanya i les mexicanes refugiades al Canadà, dos escenaris especials de projectes...

Barcelona: Les Dones no volen la Justícia Patriarcal / La Independent / Notícies Gènere

Entorn del 25 de Novembre, Dia Internacional de la no Violència contra les Dones i...