Diumenge 27 setembre 2026

Diumenge 27 setembre 2026

Compartir

Catalunya: Criden a la 10ª Edició del concurs (RE)IMAGINA’T

L’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació convoca el 10è concurs (RE)Imagina’t amb la finalitat de promoure un ús no sexista ni androcèntric dels mitjans audiovisuals i afavorir la diversitat en la representació de les identitats de gènere i LGTBIQ+ , mitjançant la redacció de guions i la realització de peces audiovisuals.

Fins el proper 9 de novembre romandrà oberta la convocatòria de (RE)Imagina’t 2018/19 per a creacions audiovisuals no sexistes. Aquest concurs s’adreça a grups de nois i noies d’entre 14 i 18 anys dels centres d’educació formal i d’entitats d’educació en el lleure dels municipis integrats en aquest organisme. La inscripció és gratuïta.

La iniciativa pretén impulsar la creació participativa de peces audiovisuals tot incentivant la implicació dels i les joves en la construcció de nous models comunicatius que encarin positivament la diferència sexual i les identitats de gènere.

Al web de l’Observatori hi ha la informació sobre les dues modalitats d’aquesta convocatoria: A: Idea, guió i storyboard i B: Realització d’una creació audiovisual.

Més informació:

L’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

“Incels” i la violència sexual contra les dones

Fa un temps que es va definir el terme INCEL com l'abreviatura de l'expressió anglesa...

Presentat al Parlament el nou pla per a les víctimes de violència domèstica

L’experìència pilot es fa a l’Hospitalet de Llobregat i s’espera que sigui operatiu arreu del...

València: 28 de Setembre. Jornada organitzada per la Coordinadora Feminista pel Dret a Decidir de València /La Independent / Notícies gènere

La Coordinadora està convençuda que les dones de l’Estat espanyol estan perdent drets a...