Diumenge 01 novembre 2026

Diumenge 01 novembre 2026

Compartir

Barcelona.Comunicado: Les Periodistes Parem

LA XARXA INTERNACIONAL DE DONES PERIODISTES I COMUNICADORES DE CATALUNYA-XARXA INTERNACIONAL DE PERIODISTES AMB VISIÓ DE GÈNERE amb la col·laboració del COL·LEGI DE PERIODISTES DE CATALUNYA (CPC), us convidem a participar en la jornada de valoració i debat sobre el Manifest del 8 de març: LES PERIODISTES PAREM, LAS PERIODISTAS PARAMOS, el pròxim dilluns 11 de juny del 2018.

Comptarem amb la participació de les companyes periodistes impulsores del Manifest, per tal de posar en comú totes les accions que va anar generant el Manifest arreu de l’Estat espanyol i fer-ne, així mateix, una valoració. Juntamentamb això pretenem, a través del diàleg i el debat, impulsar accions conjuntes i establir un mínim calendari per continuar amb el procés obert arran del 8 de març.

Per aquest motiu ens adrecem a vosaltres perquè puguem totes plegades i des de cadascun dels nostres llocs de treball, reprendre la “lluita” a favor de continuar reivindicant i visibilitzant les desigualtats que patim les dones periodistes pel fet de ser dones. VOLEM TRENCAR EL SOSTRE DE VIDRE en el món del periodisme.
Us hi esperem!

 

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Joventuts Socialistes d’Andalusia (JSA): Arenas creu que la dona ha de tornar a la llar

Segons les JSA a El Mundo.es vuestro , el president del PP d’Andalusia ha declarat...

Santiago de Compostela: PUBLICACIÓ Edició electrònica de l’epistolari de Rosalía de Castro / La Independent / Notícies gènere

El 24 de febrer es va presentar a Santiago de Compostela l’edició electrònica de les...

Sara Lovera

Les mares que som

OPINIÓ Mèxic. El 2016 la idea tradicional de la mare comença a revertir-se.

...