Divendres 23 maig 2025

Divendres 23 maig 2025

Compartir

Associacions catalanes a les Jornades de Dones Rurals i Urbanes a Sevilla

La Xarxa de Dones Rurals de Catalunya ( ARCA) que forma part de la Red de Mujeres Rurales y Urbanas (RMRU) participa a Sevilla del 20 al 22 de setembre al fòrum sobre “ l’Economia i Lideratge Responsable”. Entre les entitats i associacions del nostre país hi són convidades les associacions: AMFAR, AFFAMER, FIDEM, Dona i Terra, Moncomunicació i La Independent.  

L’objectiu del Fòrum es reunir als diversos col·lectius i associacions de dones rurals amb representants d’associacions de dones urbanes, a fi de no restar aïllades i trobar ressò a les seves reivindicacions.  

L’ICD ha facilitat el seu local i la logística per poder trobar-se les dones de Catalunya i elaborar un manifest comú.  

Totes les assistents participaran amb ponències o bé tallers a diversos seminaris del Fòrum.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Julia López

Julia López

Periodista, amb més 40 anys d’experiència en el món de la comunicació i com a redactora de mitjans. Co-fundadora i coordinadora de l’Associació Món Comunicació (AMC).
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Periodistes i escriptores clamen per armonitzar les dades de violència de gènere a la UE

El XXIV Congrés de l’AMMPE WORLD, a Roma, ha aprovat per unanimitat la Declaració presentada...

Migra-mercaderies: homes als CIEs, dones a les cures

No canvien les dures condicions dels Centres d’Internament per a Estrangers (CIEs). La novetat...

“Les dones del sud de la Mediterrània ens estan donant una lliçó a les del nord”, diu Alexandra Mancuso

Jornades realitzades a Roma Alessandra Mancuso és periodista de la RAI italiana i una de...