Divendres 16 octubre 2026

Divendres 16 octubre 2026

Compartir

Santiago de Compostela: WORKSHOP Pràctiques i ficcions alternatives: gènere i emocions / La Independent / Notícies gènere

El workshop “Prácticas e ficcións alternativas? Xénero, cultura e emocións no s. XXI”*, coordinat per Helena González Fernández, directora del Centre Dona i Literatura, i Dolores Vilavedra (Universidade de Santiago de Compostela) proposa reflexionar sobre la ciència-ficció actual i sobre algunes pràctiques culturals que impliquen la creació de comunitats textuals, la modelització de les emocions i els rols de gènere.

 

A més de les coordinadores, hi participen Fernando Moreno (Universidad Complutense de Madrid), Montserrat Pena Presas (Universidade de Santiago de Compostela) i Saleta de Salvador Agra i Andrea Ruthven (Universidade de Vigo). El workshop s’emmarca dins el projecte de recerca “Teoria de les emocions i el gènere en la cultura popular del s. XXI”. Inscripció gratuïta a cdona@ub.edu fins al dia 21 de gener de 2016.

 

*Dissabte 23 de gener de 2016 de 10h a 14h30. Instituto da Lingua Galega, Universidade de Santiago de Compostela, Praza da Universidade 4. Santiago de Compostela
Organitzen: Centre Dona i Literatura / Instituto da Lingua Galega, USC

Més informació

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

“Els mitjans de comunicació teniu un paper decisiu per preservar la igualtat de gènere, és a dir la democràcia, amb els defensors i defensores dels lectors”, diu Leire Pajín

Aquesta afirmació ha estat feta per la ministra de Sanitat, Política Social i Igualtat en...

EEUU: Algú truca a la porta

La candidata del Partit Verd, Jill Stein. Foto wikipedia-org El canvi climàtic ha estat el...

Tenir un fill a qualsevol preu

OPINIÓ No tots els desitjos han de ser satisfets. De vegades, perquè és impossible....