Divendres 16 octubre 2026

Divendres 16 octubre 2026

Noves dades sobre l’informe del servei públic català “Trànsit”

Aquest divendres 16 de gener a les 18 h al Centre Cultural Teresa Pàmies (Barcelona), Feministes de Catalunya presenten noves i actualitzades dades sobre el Servei Trànsit (2022–2024) i l’estat de la qüestió sobre la “infància trans”.

Aquest informe es realitza a parttir de les dades extretes del Informe del Servei Trànsit, de la Generalitat de Catalunya. Aquest servei en els seus inicis atenia majoritàriament a homes adults, mentre que en els últims anys han augmentat de forma exponencial el nombre de nenes i noies preadolescents i adolescents.

A l’últim infome s’observa un patró d’edat clar, persistent i diferenciat entre homes i dones, on els nens (de sexe masculí) són l’àmplia majoria dels casos atesos de menors de 10 anys, les nenes i noies són la majoria dels casos entre 10 i 24 anys, i els homes són la majoria dels casos de majors de 25.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Alacant: diversos actes, cursos, tallers, concentració i manifestació

De: plataforma feminista alicante Enviado: Martes 26 de febrero de 2013 23:40 Asunto: Actividades y...

Entrevista a Jasbir K. Puar: Algunes de les nostres pitjors enemigues són queer

Jasbir K. Puar és una teòrica queer nord-americana. Precursora del terme homonacionalisme, ha demostrat que...

Acampada de València. Manifest

La Comissió TransFeminista de València ja ha elaborat el MANIFEST Deien: En la acampada Valencia...