Dijous 24 setembre 2026

Dijous 24 setembre 2026

Llatinoamèrica: feminismes i IA

“Aquests dies no ens ha pas estranyat que Grok, la IA de X generi imatges sexualitzades. Ja ens ho esperavem de X. Situacions com aquesta es repeteixen i es repeteixen”, ens explica la col·laboradora de La Independent, la periodista argentina, ex-editora de gènere de l’agencia TELAM, Silvina Molina.

I afegeix: “Llavors, em vaig preguntar què estan fent els feminismes llatinoamericans amb la IA. Ara estic escrivint un article per completar el diplomat en Medios, Redes y Globalitzación a la Unsam, i segueixo investigant el tema. Estic cursant un doctorat en Comunicació i Gènere a la UNLP i el meu projecte de tesi serà sobre aquest tema”.

Mentrestant, Silvina Molina ha escrit aquesta crònica per a Americanas, de El País de España.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

7N. Jo hi vaig pel nostre dret a una vida sense violències masclistes

#JOHIVAIG7N ” … estem treballant per a organitzar una MANIFESTACIÓ estatal contra la violència...

“El que no podem fer, és actuar per intuïció”

Entrevista a *Montserrat Gatell i Pérez, presidenta de l’ICD (Institut Català de les Dones) (dimarts,...

Espanya – Argentina: PUBLICACIONS: La realitat trans a Espanya i Argentina durant tot el segle XX / LA INDEPENDENT / NOTÍCIES GÈNERE

Rafael M. Mérida Jiménez, investigador del Centre Dona i Literatura, acaba de publicar dues...