Dissabte 15 agost 2026

Dissabte 15 agost 2026

Compartir

La Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere es pronuncia contra atacs a periodistas i l’asassinat de Facundo Cabral

26.07.11

La Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere (RIPVG) integrada per dones i homes periodistes d’Amèrica Llatina, El Carib, Estats Units d’Amèrica, Mèxic, Àsia i Àfrica, preocupada pels alts índexs de violència que cada dia cobren vides innocents tant de periodistes com de la ciutadania i personatges públics, davant la sensible mort provocat per mà criminal del Trovador Argentí Facundo Cabral diem al món : ja n’hi ha prou, no més morts violentes. També preocupa a la Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere l’assetjament i atacs a Àngels Mariscal i Isain Mandujano, periodistes de Chiapas, Mèxic.

Comunicats emesos durant el mes de juliol:

Comunicado por la muerte de Facundo Cabral

Comunicado por asesinatos a periodistas mexicanos

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: La Bonne amb Wikidones / La Independent / Notícies Gènere

La Bonne continua amb nous projectes. Ara estan treballant amb Wikidones, una proposta de treball...

Barcelona: xerrada de Pere Monràs i Alicia Giménez: “Escola de Salut Estarbé, ser responsable de la pròpia salut”.

Es ben sabut per tots i totes que el sector de la salut és un...

Maribel_Igualada

Sampedro, Hessel, petjades per l’ avui

OPINIÓ El 27 de febrer ens deixava Stéphane Hessel, un diplomàtic, ambaixador i membre de...