Diumenge 01 novembre 2026

Diumenge 01 novembre 2026

Compartir

Jornada eines i solucions per als serveis de comunicació de proximitat

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès hant organitzat la jornada Eines i solucions per als serveis de comunicació de proximitat (que tindrà lloc el proper 6 de març a la seu  d’ESADE-Creapolis (Av. De la Torre Blanca, 57 Sant Cugat del Vallès) am l’objectiu d’ajuntar els diferents actors del sector per tal de compartir les experiències existents en aquests moments  i fer visibles les diverses possibilitats de reconvertir-se, davant les transformacions tecnològiques que són una oportunitat de futur per als serveis de comunicació de proximitat , ateses les dificultats de desplegament i els greus problemes de viabilitat de la
TDT local pública i privada.

La davallada de la TDT local pública i privada la pluralitat de l’espai comunicatiu català, com també la vitalitat de la comunicació de proximitat. L’escenari actual mena a cercar nous camins tecnològics i estratègics per a la prestació del servei audiovisual local tal i com fan: Cugat.cat, Sant Quirze TV, VilaWeb i EL NOU9. També hi ha altres plataformes –com InOutTV– que combinen diverses tecnologies per tal de fer una televisió de proximitat a uns preus assumibles.

A banda de la tecnologia, cal optimitzar-ne la distribució per a les diferents plataformes, com és el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies).

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Ajuda en Acció anuncia un ERO i opta per la centralització

La setmana passada l’organització de cooperació espanyola al desenvolupament, Ajuda en Acció, va anunciar als...

Taula rodona de l’observatori de les dones als mitjans

Redacció El passat 9 d’octubre l’ Observatori de les Dones en els mitjans de comunicació...

Patologies lèsbiques

Isabel Franc. Foto@RTVE OPINIÓ El passat diumenge, 4 de febrer, TV2 va emetre la pel·lícula...