Dimarts 20 octubre 2026

Dimarts 20 octubre 2026

Compartir

Hondures: Balanç negatiu dels Drets de les Dones

FLAIX

“A Hondures les organitzacions de la societat civil no tenim garantit res, excepte la repressió”, la qual es va incrementar i va aguditzar contra les dones i les seves agrupacions arran del cop d’Estat del 28 de juny de 2009, va alertar la coordinadora nacional del Moviment de Dones per la Pau, Gladys Lanza.

En entrevista telefònica amb Cimacnoticias, l’activista hondurenya va assegurar que a dos anys del cop, el balanç és negatiu en matèria de Drets Humans (DH) de les dones: “Res ens pot garantir la nostra integritat i l’Estat no ha fet res per resoldre aquesta situació “.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Catalunya: Svetlana Aleksiévitx, guardonada amb el XXXIV Premi Internacional Catalunya

La guardonada, en l’acte de lliurament del premi al Palau de la Generalitat de Catalunya...

Terres de l’Ebre: Les dones de l’Ebre tenen la paraula / La Independent / Notícies gènere

Les dones de les Terres de l’Ebre prengueren la paraula en la Jornada PATT del...

CONVOCATÒRIA EN SUPORT AL MOVIMENT INTERNACIONAL DE DONES CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA I LES DESIGUALTATS ENTRE DONES I HOMES

L’Ajuntament convoca demà dia 8 de març les treballadores i els treballadors municipals a...