Diumenge 09 novembre 2025

Diumenge 09 novembre 2025

Compartir

Hondures: Balanç negatiu dels Drets de les Dones

FLAIX

“A Hondures les organitzacions de la societat civil no tenim garantit res, excepte la repressió”, la qual es va incrementar i va aguditzar contra les dones i les seves agrupacions arran del cop d’Estat del 28 de juny de 2009, va alertar la coordinadora nacional del Moviment de Dones per la Pau, Gladys Lanza.

En entrevista telefònica amb Cimacnoticias, l’activista hondurenya va assegurar que a dos anys del cop, el balanç és negatiu en matèria de Drets Humans (DH) de les dones: “Res ens pot garantir la nostra integritat i l’Estat no ha fet res per resoldre aquesta situació “.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Seal For Gender: Decàleg feminista per als governs locals contra la covid-19

Decàleg feminista per als governs locals contra la covid-19 1. Coordinar-se amb les xarxes existents...

9N Votaré per tu

El darrer vídeo oficial de la campanya del 9N porta el títol 9N Votaré per...

Espais de Dones: Tamettut – Associació de Dones Amazigues

Tamettut és una associació que vol donar a conèixer la causa i la cultura...