Dimarts 17 juny 2025

Dimarts 17 juny 2025

Compartir

Fent front a l’extrema dreta a la Mediterrània: resistències des de l’anti-racisme i l’anti-islamofòbia

L’Institut de les Desigualtats organitza, el proper 25, 26 i 27 de gener de 2024 les jornades “Fent front a l’extrema dreta a la Mediterrània: resistències des de l’anti-racisme i l’anti-islamofòbia”, unes jornades pensades per a intercanviar sabers i resistències polítiques contra la violència racista i colonial, i l’amenaça de l’extrema dreta arreu de la Mediterrània.

Al llarg d’aquests tres dies a l’Espai Jove La Fontana, de Barcelona, hi participaran ponents d’organitzacions del Marroc, Itàlia, Tunísia, Líbia, Palestina i França, entre d’altres, que venen a Barcelona a compartir les seves pràctiques amb militants i organitzacions de l’estat a partir de tres eixos temàtics: Pràctiques de resistència. Discursos d’odi a Europa i regió MENA. I lluites locals contra l’extrema dreta.

Contra l’extrema dreta: anti-racisme i anti-islamofòbia!
L’Institut de les Desigualtats és una Organització No Governamental, creada l’any 2003, que es proposa com a objectiu principal, investigar, cooperar i lluitar per reduir les desigualtats geogràfiques, socioeconòmiques i de gènere al món. Així com pensar, proposar i implementar alternatives i accions, des de l’àmbit comunitari i universitari per reduir-les i minimitzar-ne els efectes.

📆 25, 26 i 27 de gener
📍Espai Jove La Fontana
c/Gran de Gràcia, 190, Gràcia, 08012 Barcelona

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Desapareixen d’El Punt Avui els anuncis dedicats al relax i la prostitució

El Punt Avui estrena el 2013 reordenant la secció d’Anuncis Classificats del diari (els anuncis...

“Un mar de paraules”, 8a Edició del concurs literari

El concurs “Un mar de paraules”, que enguany arriba a la 8a edició, se celebra...

Méxic: Dones periodistes denuncien assetjament i abús sexual / La Independent / Notícies Gènere

Es crea el #MeTooE$scritoresMexicanos: Dones periodistes denuncien assetjament i abús sexual en mitjans de...