Saturday 17 October 2026

Saturday 17 October 2026

Sant Esteve de Palautordera: IV edició del Festival Internacional de Pallasses / La Independent / Notícies gènere

No hay traducción disponible

Més de d’una trentena de pallasses vingudes de tot l’Estat i Europa

La 8a edició del Festival Circ Cric celebra enguany 20 anys al Montseny.  La companyia de circ liderada per Tortell Poltrona i establerta al Parc Natural del Montseny, ha ofert i continua oferint espectacles de circ, teatre, música, dansa i humor a grans i quitxalla, en els seu entorn natural magnífic.

 

 

20 anys Circ Cric

 

La 4a edició del FIP tindrà lloc del 9 a l’11 de juny i hi participaran una quinzena de companyies i més de d’una trentena de pallasses vingudes de tot l’Estat i Europa.

Després de 3 anys, el Festival Internacional de Pallasses (FIP) es consolida com a una activitat  indispensable del Festival Circ Cric i, de nou, en aquesta 4a edició sortirà de la carpa als carrers i teatres de Sant Esteve de Palautordera.

Comptarà amb la presència de la gran Nola Rae, actriu, directora, mim i pallassa britànica de 65 anys, reconeguda con una de les artistes renovadores del pallasso o pallassa a tota Europa i referent viu del sector del circ arreu. Presentarà l’espectacle drama-còmic “Exit Napoleon – Perseguit per conills”.

El FIP organitza també enguany cursos stages per a pallasses el dia 6 de juny en l’objectiu d’esdevenir un punt de trobada entre pallasses de tot el món. 

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Madrid: La Periodista Soledad Gallego gana el Premio de la APM

  APM-Soledad Gallego-Díaz ha ganado el Premio Rodríguez Santamaría Edición 2011, que otorga la Asociación de...

“Jo compleixo el tòpic d’alegre i engrescadora, però no sempre sóc així”

Amb l’artista vençolana Cecilia Bellorin comencem avui una sèrie de retrats de noves catalanes procedents...

Apuntes sobre el Día de las Escritoras (18 de octubre de 2021)

OPINIÓN El 18 de octubre es el Día de las Escritoras. Tener que celebrar...