martes 16 julio 2024

martes 16 julio 2024

Compartir

L’Observatori de les Dones suspèn la publicitat d’aquest setembre

Segons el seguiment que ha fet l’ Observatori de les Dones de la publicitat al nostre país en aquesta entrada al mes de setembre, han tornat “les noies/models amb mirada perduda i amb actitud d’entrega. Ara ja no amb l’ excusa de l’astènia primaveral sinó amb la modalitat de tardor: tons torrats, blaus foscos,algun vermell, algun blanc però sense canvis clars en la seva actitud davant la càmera…”
Per a l’Observatori, “aquest tipus de retòrica publicitària continua baixant de nivell, suspèn també aquest setembre i ha perdut de manera majoritària un cop més, l’ oportunitat i l’ ambició de representar les dones amb la força que tenen i la nova posició que ocupen o estan decidides a ocupar en cadascun dels espais que trepitgen…..”
“Les noies reals, mentrestant, segueixen liderant les qualificacions escolars i universitàries, així com els títols olímpics”, recorda l’Observatori.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Ajuntament de Granollers: Conferència i Acte Central

Com cada any, l’Ajuntament de Granollers celebra el 8 de març, Dia Internacional de les...

La Xarxa Europea GAMAG es consolida a l’Est d’Europa

Olga Sálova, Ohchr-NU i Nadezda Ahgikhina, EFJ. Membres de GAMAG Europe de l’Est i l’Oest...

LLEIDA: TESIS DOCTORAL La colección “La sonrisa vertical” y la representación literaria de las minorías sexuales

La doctoranda Estrella Díaz Fernández, investigadora del Centre ADHUC, defenderá su tesis doctoral* dirigida por...