Friday 10 May 2024

Friday 10 May 2024

Compartir

L’Observatori de les Dones suspèn la publicitat d’aquest setembre

Segons el seguiment que ha fet l’ Observatori de les Dones de la publicitat al nostre país en aquesta entrada al mes de setembre, han tornat “les noies/models amb mirada perduda i amb actitud d’entrega. Ara ja no amb l’ excusa de l’astènia primaveral sinó amb la modalitat de tardor: tons torrats, blaus foscos,algun vermell, algun blanc però sense canvis clars en la seva actitud davant la càmera…”
Per a l’Observatori, “aquest tipus de retòrica publicitària continua baixant de nivell, suspèn també aquest setembre i ha perdut de manera majoritària un cop més, l’ oportunitat i l’ ambició de representar les dones amb la força que tenen i la nova posició que ocupen o estan decidides a ocupar en cadascun dels espais que trepitgen…..”
“Les noies reals, mentrestant, segueixen liderant les qualificacions escolars i universitàries, així com els títols olímpics”, recorda l’Observatori.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Maria Angels Roque

Les dones a la mediterrània. Per què un informe de seguiment qualitatiu?

OPINIÓ El pròxim 25 de gener es presentarà el Primer informe de seguiment de...

Creix a Catalunya la solidaritat, indignació i exigència de #JusticiaParaSol

Consorcio Oaxaca Desenes de periodistes feministes activistes i autoritats catalanes preocupades per la impunitat a...

Actes programats per l´associació Dones La Fita en motiu del 8 de març

Actes programats per l´associació Dones La Fita en motiu del 8 de marçLectura Manifest...