lunes 17 febrero 2025

lunes 17 febrero 2025

Compartir

El debat Prostitució i Feminisme

La XIDPIC.CAT-XIPVG coorganitza la Xerrada Prostitució i Feminisme juntament amb l’Associació 50 a 50 Lideratge compartit.

La base d’aquesta xerrada és la presentació del TFG d’ Anna Farran Martí, que porta per títol “Abolició de la prostitució: Disseny d’una Política Pública en el marc legal Espanyol.

Serà el dimecres, 29 de maig a les 18.00h a la Sala de Juntes del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Rambla de Catalunya, 10, principal.

En el debat sobre prostitució i feminisme, Anna Farran, l’encarrega de conduir-lo ho farà en base a la seva investigació, assenyalant entre d’altres punts importants:

“L’evidència del per què la prostitució hauria de ser una de les preocupacions prioritàries per l’agenda feminista”.

“La desarticulació dels principals arguments que defensen l’exercici de la prostitució com una opció laboral més o una forma d’apoderament per a les dones”.

I dins de quins models de resposta existeixen, el per què, al seu parer, “el model abolicionista és l’única resposta viable des de l’òptica feminista”.

Si voleu assistir-hi envieu un correu a: coordinacioxidpic.cat@gmail.com

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Presentació Documental d’Ajuda en Acció: “Desenfocament de gènere”

“Desenfocament de gènere” és  una eina de sensibilització i d’incidència que AeA  utilitzarà en els propers mesos...

Lectures recomanades: “Dones de Barcelona”

El llibre recull el retrat de 50 dones de Barcelona que van ser populars per...

El burka como excusa

OPINIÓN Estuve en una conferencia de Wassyla Tamzali y agradezco profundamente haber asistido por...