Saturday 03 October 2026

Saturday 03 October 2026

Compartir

Lectures recomanades: “Dones de Barcelona”

El llibre recull el retrat de 50 dones de Barcelona que van ser populars per la seva influència o per la seves llegendes documentades entre els segles IV al XIX. L’autora, Elisenda Albertí, reclama una nova mirada des de la perspectiva actual d’aquestes dones que han estat significades en la història de la ciutat per raons molt diverses; històries cruels, de bogeria, dones apassionades, lluitadores, divertides, justes, reivindicatives, artesanes de diferents oficis… La originalitat, a més del rescata d’aquestes històries particulars, absolutament desconegudes, es que el llibre s’organitza al voltant de sis itineraris per sis barris de Barcelona amb la finalitat de conèixer on van viure i la relació amb el seu entorn.

Il·lustren les històries 62 imatges, junt als itineraris assenyalats, ben segur que facilitaran a lectors i lectores una interpretació més emotiva i real.

 

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Menopáusicas, de Marta Díaz, guanya el III Petit Festival de Curtmetratges per la Dona

Dins de les Jornades del Dia Internacional de la Dona del Centre Cívic el Sortidor,...

Presentación del último libro de Carmen Alcalde

El pasado día 6 de junio, en la Casa del Libro del Passeig de...

Doblebanda, productora de Dona’m cine y de documentales de éxito

“Las manos de Alicia”, es un documental sobre material inédito de Alicia de Larrocha,...