Monday 19 October 2026

Monday 19 October 2026

Compartir

Introducció a la informació amb perspectiva de gènere al Col·legi de Periodistes de Catalunya

El CPC ofereix el proper 25 de maig el curs “Introducció a la informació amb perspectiva de gènere”. L’objectiu és donar a conèixer les principals tendències de representació dels homes i les dones als mitjans de comunicació escrits i audiovisuals i els principals estudis de referència internacional, estatal i nacional sobre aquesta qüestió, així com les propostes de representació equilibrada i paritària que s’han formulat durant els darrers 20 anys. Promoure el debat sobre aquests punts i fomentar la construcció d’agendes informatives amb perspectiva de gènere.

Aquest curs es realitza des del Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya en col·laboració amb la Xarxa Internacional de Periodistes i Comunicadores de Catalunya / Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere i l’impartirà la periodista d’aquesta Xarxa i especialista en gènere i comunicació Joana García Grenzner.

Per programa, preus i formulari d’inscripció

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

ODISSEU:herramienta para el regreso y la inserción laboral de jóvenes al medio rural

La población de la Cataluña rural se ha masculinizado y envejecido de forma alarmante como...

Barcelona: Periodisme i dones del món rural al CPC

A partir del llibre “Terra de dones. Pageses de Catalunya”, de la periodista i col·legiada...

En directo y en diferido: 29 años de Mostra

Cuando llega el mes de junio la Filmoteca se llena de películas dirigidas por...