Friday 03 July 2026

Friday 03 July 2026

Share

Introducció a la informació amb perspectiva de gènere al Col·legi de Periodistes de Catalunya

El CPC ofereix el proper 25 de maig el curs “Introducció a la informació amb perspectiva de gènere”. L’objectiu és donar a conèixer les principals tendències de representació dels homes i les dones als mitjans de comunicació escrits i audiovisuals i els principals estudis de referència internacional, estatal i nacional sobre aquesta qüestió, així com les propostes de representació equilibrada i paritària que s’han formulat durant els darrers 20 anys. Promoure el debat sobre aquests punts i fomentar la construcció d’agendes informatives amb perspectiva de gènere.

Aquest curs es realitza des del Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya en col·laboració amb la Xarxa Internacional de Periodistes i Comunicadores de Catalunya / Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere i l’impartirà la periodista d’aquesta Xarxa i especialista en gènere i comunicació Joana García Grenzner.

Per programa, preus i formulari d’inscripció

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Un altre comerç és possible

En ple quart trimestre del 2011 Idalina Boni presidenta de la cooperativa Fio Nobre de...

“La mujer más buscada de América” d’ Assata Shakur. Una autobiografía

Nascuda amb el nom de Joanne Deborah Byron Chesimard, Assata Shakur va ser una activista...

Cal promoure a empresàries i emprenedores del 22@

Susana Prado ens explica els reptes que tenen per davant per promoure la emprenedoria en...