viernes 03 julio 2026

viernes 03 julio 2026

Compartir

Catalunya: “Per què les dones són minoria a la direcció dels mitjans?” / La Independent / Notícies gènere

El Col·legi de Periodistes acull aquesta activitat de reflexió el prper dilluns 18 de març*. Hi intervindran Esther Vera, directora del diari ARA; Magdalena Trillo, directora del diari Granada Hoy; Ángeles Rivero, directora de La Nueva España i Ana Pardo de Vera, directora del digital Publico.es.

 

 

L’Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC) organitza la taula rodona “Per què les dones són minoria a la direcció dels mitjans?” el pròxim dilluns 18 de març a les 18:30h a la Sala d’Actes del Col·legi de Periodistes. L’activitat comptarà amb la participació d’Esther Vera, directora del diari ARA; Magdalena Trillo, directora del diari Granada Hoy; Ángeles Rivero, directora de La Nueva España i Ana Pardo de Vera, directora del digital Publico.es. La col·legiada Marta Corcoy juntament amb la membre de la junta de l’ADPC, Mavi Carrasco, seran les encarregades de la introducció de la recerca. La cloenda anirà a càrrec de Núria Balada, presidenta de l’Institut Català de les Dones de la Generalitat de Catalunya.

L’ADPC és una associació professional d’àmbit català, regulada per estatuts propis, que agrupa a dones que treballen en els mitjans de comunicació. Els seus objectius s’orienten en la millora de la situació professional de les periodistes, d’acord amb la gènesi de la seva història. L’entitat manté contactes amb altres xarxes de periodistes d’Europa i amb associacions de dones periodistes de França, Alemanya, Anglaterra i Itàlia. A més, des de l’any 2005 és membre fundadora de la Xarxa Internacional de Dones Periodistes i Comunicadores.

* a les 18:30h

Entrada lliure.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Xarxa de Dones Feministes convoca: Manifestació de Canaletes

DIA INTERNACIONAL PER LA NO VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES I LES NENESNo és No. No...

Barcelona: Alimentació viva i conscient per millorar la salut i la qualitat de vida / La Independent / Notícies gènere

A prop de 20 ponents i talleristes, aquest cap de setmana del 8 i...

El nuevo -y viejo- sexismo

La Acicom denuncia la emisión de un publireportaje sexista en Canal 9 y otros medios...