lunes 02 noviembre 2026

lunes 02 noviembre 2026

Compartir

Catalunya: Premis de Comunicació no Sexista 2019 / La Independent / Notícies Gènere

 

El divendres 15 de novembre tindrà lloc a l’Auditori del CaixaForum de Barcelona una nova edició del lliurament dels Premis de Comunicació no sexista que organitza l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya des de fa 26 anys.

 

 

 

Com és habitual, també es lliurarà en aquest mateix acte el Premi Margarita Rivière al rigor periodístic amb visió de gènere, que enguany arriba a la seva cinquena edició. Aquest guardó es va crear en memòria de la periodista barcelonina Margarita Rivière Martí (Barcelona, 1944-2015).

 

Les categories dels premis d’enguany són:

Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista 2019 per un espai televisiu d’entrevistes que visibilitza les dones en les seves múltiples facetes; Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista 2019 per un programa radiofònic que divulga referents femenins del món digital, científic i tecnològic; Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista 2019 per analitzar i informar de la conjuntura i les conseqüències de la violència masclista; Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista 2019 per apropar la teoria feminista a la ciutadania;  Premi Bones Pràctiques en Comunicació no sexista per la qualitat en la recerca acadèmia enfocada als estudis de gènere i la sexualitat;  Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista per una opinió amb perspectiva de gènere de forma continuada i en premsa generalista; Premi Bones Pràctiques en Comunicació no sexista per ser una pionera en la promoció esport femení a televisió; Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista per apropar l’actualitat en clau d’humor i feminista ; Premi Bones Pràctiques en Comunicació no Sexista per un periodisme de proximitat que visibilitza a les dones;  Premi Trajectòria Professional;  Premi Toc d’atenció.

 

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Dret a Decidir: unides en les xarxes, coordinadores en les places

Dissabte passat, 28 de setembre, dia d’Acció Global per la despenalització de l’avortament, ha tingut...

Fabiola Calvo

Violencias contra mujeres periodistas: amenaza a la libertad de información

OPINIÓN Situaciones como la vivida por Vanessa Restrepo, periodista de El Colombiano que renunció...

Què en diria Ayn Rand del Dia internacional de les Dones?

Segur que us heu escandalitzat tot llegint el lamentable pensament de la filòsofa Rand. Però...