viernes 17 enero 2025

viernes 17 enero 2025

Compartir

Barcelona: SEMINARI En construcció: Georges Didi-Huberman / La Independent / Notícies gènere

 

El Màster oficial i el Doctorat d’excel·lència Construcció i Representació d’Identitats Culturals (CRIC) i el Centre Dona i Literatura organitzen la vuitena sessió del Seminari “En construcció”*, coordinat per Cristina Alsina i Joana Masó.

El seminari, adreçat a persones inscrites als programes de màster i doctorat CRIC, es proposa reflexionar en aquesta ocasió sobre l’article “Cuando las imágenes tocan lo real”, de Georges Didi-Huberman, disponible al web del MACBA. Assistència per invitació a estudiants del CRIC.

* Dimecres 9 d’abril de 2014 de 18h a 20h. Sala del Professorat, Edifici Josep Carner. Facultat de Filologia, Universitat de Barcelona
Més informació

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Dia Mundial de la Sida: reclamen mesures per millorar la qualitat de vida de les persones amb VIH

Tot i l’aprovació del Pacte Social contra l’estigma i la discriminació de les persones...

V PREMI MILA DE PERIODISME PER A LA IGUALTAT DE GÈNERE A LLEIDA.

Des de la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Igualtat de l’Ajuntament de Lleida, en...

Las jesuitas: de Isabel Roser a Juana de Austria y de Portugal

OPINIÓN Cuatro siglos después de la canonización de Ignacio de Loyola viene a cuento exponer...