Tuesday 29 September 2026

Tuesday 29 September 2026

Compartir

Altafulla – Catalunya: Exposició Quina feinada! Per visibilitzar la invisibilització de la dona / La Independent / Notícies gènere

El pasat 15 de novembre, a Altafulla, va començar l’exposició Quina feinada!, que des de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicación es realitzarà a diverses seus. “Aquesta mostra itinerant posa en evidència la discordança entre la poca visibilitat de les activitats laborals de les dones en els continguts dels mitjans de comunicació i la seva importància social i económica”, afirma l’ organització.

 

 

Un dels objectius de Quina feinada! és facilitar l’accés a recursos que permetin enriquir els projectes d’institucions i entitats que vetllin pel reconeixement i la visibilitat de les aportacions de les dones a tots els àmbits i en tota la seva diversitat. Per això, també es va estrenar un nou portal on es podrà trobar els continguts de l’exposició del projecte, dos films documentals nascuts del projecte o materials de dinamització.

“En la seva segona edició, Quina feinada! estrena exposició i pàgina web, en sintonia amb la finalitat del projecte: afavorir la reflexió i el debat entorn de la representació visual i audiovisual del treball femení als mitjans de comunicació i altres”, diu l’Observatori.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Drina Ergueta

Drina Ergueta

Periodista y antropóloga. Comunicación y feminismo son sus temas predilectos desde hace más de una década. Articulista en medios bolivianos y portales feministas de España/México.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Cubelles: V Trobada Aurora García / La Independent / Notícies gènere

El 2011 es van iniciar les trobades Aurora García. Les organitzadores volen mostrar “que l’empenta...

La Red de Periodistas y Comunicadoras de Madrid celebra la mesa redonda ‘La comunicación plural e incluyente es posible’

Que los medios de comunicación generalistas publiquen las noticias de actualidad con perspectiva de género...

ANÂLISI PROGRAMA C’s per FMAC

C’s MÓN DEL TREBALL Conciliación de la vida laboral y familiar y racionalización de...