lunes 01 julio 2024

lunes 01 julio 2024

Compartir

AITech desenvolupa un emprovador virtual /La Independent/Notícies gènere

És un dels primers que es posa en funcionament en un centre comercial a l’estat espanyol, al Centre Comercial Arenas de Barcelona, i simula l’efecte d’un mirall en temps real, adaptant-se al cos i als moviments de l’usuaria o usuari


Vídeo sobre aiMirror

 

L’empresa Artificial Intelligence Technologies (AITech)*, spin-off de la Universitat Autònoma de Barcelona ubicada al Parc de Recerca UAB, ha signat un acord amb el centre comercial Arenas de Barcelona per instal·lar aiMirror, un emprovador virtual que, basat en tecnologia de visió per computador i realitat augmentada, simula l’efecte d’un mirall en temps real. Arenas de Barcelona és un dels primers centres comercials espanyols que ofereix aquest servei als seus clients i visitants.


La tecnologia desenvolupada permet que la peça de roba o combinacions de peces s’ajustin en temps real al cos i als moviments de l’usuara o usuari. L’emprovador compta amb una pantalla d’alta definició i un sistema de reconeixement que s’encarrega de gravar la imatge de l’usuari i detectar els seus moviments. La clientela  veu la seva imatge reflectida a la pantalla, com si fos un mirall, i únicament ha d’escollir la peça de roba que li agrada, seleccionar-la segons talla i color de la pròpia pantalla i comprovar, virtualment, com li queda. El sistema superposa i ajusta la imatge de la peça a l’usuari, que es pot ajupir, aixecar els braços o fer altres moviments amb la roba que s’està emprovant. A més, l’emprovador també permet enviar les imatges per correu electrònic o compartir-les instantàniament a les xarxes socials en qualsevol dispositiu.

*Artificial Intelligence Technologies (AITech) és una empresa fundada per un grup de professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona i de la Universitat Pompeu Fabra, amb expertesa en l’àrea de Processament d’Imatges, Visió per Computador i micro-Electrònica i especialitzada en el desenvolupament de programari en entorns de Visió Artificial per al màrqueting intel·ligent del sector retail (aparadors, superfícies comercials, etc.).

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

“L’estat espanyol no ha arribat mai a preguntar què és el que li passa a Catalunya”

No hay traducción disponible Entrevistem a Liz Castro, escriptora i editora. La persona més votada...

Barcelona: SEMINARIO Tres miradas sobre Simone Weil/ La Independent / Notícies gènere

El seminario “Tres miradas sobre Simone Weil” forma parte del ciclo de cursos sobre...

¿Quién protege a las niñeces en redes sociales?

Escrito por María Inés Alvarado*DDF / La Independent El término no es nuevo, pero de...