Tuesday 25 November 2025

Tuesday 25 November 2025

Share

País Valencià: Continua la campanya contra la publicitat de prostitució

Intersindical Valenciana va denunciar a la Direcció General de Familia i Dona l’existència, en diferents punts de les carreteres del país valencià, de cartells publicitaris del prostíbul “sala Glamour”, on un cos nu d’una dona ofereix “un luxe al teu abast”.

La Generalitat Valenciana informà a Intersindical que realitzaria els tràmits escaients per a procedir a la seua retirada. I, certament, feu retirar fa uns dies publicitat de prostitució dels autobusos Metrobus, però a dia d’avui encara no s’ha retirat les tanques publicitàries que es poden veure en localitats i als taxis d’ Alacant (que són transport de concesió pública).

En concret, les tanques denunciades corresponien als terminis municipals de Mislata, Paterna i Riba-roja de Túria. En els tres casos, s’ha comprovat que estan pintades de blanc, per la qual cosa Intersindical agraeix la rapidesa davant la petició de retirada d’una publicitat tan vexatoria. Tanmateix, han tingut coneixement de l’existència de més tanques del mateix prostíbul, la Sla Glamour, en altres localitats, com l’Eliana, San Antonio de Benageber i Godella.
 
Intersindical explica en un comunicat que no disposa dels mitjans necessàris per a comprovar l’existència de totes les tanques, ni tampoc és la seva responsabilitat localitzar-les.  Per la qual cosa, demanen a la Direcció General que contacti amb l’empresa en qüestió per tal de comprovar quantes més hi ha instal·lades i procedir a la seua immediata retirada.

No cal recordar que aquesta publicitat és una apologia directa de la violència contra les dones, afirma Intersindical Valenciana.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

El moviment Feministes Indignades 12M -15M

Entre les feministes indignades hi ha l’Assemblea feminista creada a l’acampada de la Plaça Catalunya...

SYMPOSIUM DE RAFTO 2011: Desafíos del futuro de los Derechos Humanos

SYMPOSIUM DE RAFTO 2011 Fundación Rafto para los Derechos Humanos – 25 Aniversario Panel 2:...

“El talent femení ja hi és però cal que sigui visible” diu Ma. Carme Bufí

Aquesta emprenadora i directiva, que ha participat en el programa “Fem.talent” de la Unió Europea,...