Saturday 08 February 2025

Saturday 08 February 2025

Share

La Societat Civil fa possible L’ENDEMÀ, assolint la xifra de 300.000€

Isona Passola va dir molt emocionada als mitjans: “estem gratament sorpresos per la resposta dels ciutadans i de la societat civil amb el projecte de L’ENDEMÀ. És una constatació del moment tan esperançador que viu el País. Per a nosaltres,a més d’una alegria, poder tirar endavant L’ENDEMÀ és un repte i uncompromís amb tots els que ens han fet confiança, alhora que ens esperonaa continuar treballant per una pel.lícula de qualitat tant en el contingutcom en la forma”.

Mitjançant el procés de micro mecenatge L’ENDEMÀ ha assolit la xifra de 300.000€ gràcies a l’aportació de 7.000 mecenes. Una fita a nivell europeu, perquè mai abans s’havien superat els 153.108 € i, segons Verkami, el projecte es troba en el Top 5 Mundial de pel·lícula que més ha recollit en crowdfunding.

Considerant que el pressupost de la pel•lícula és de 600.000 €, s’està treballant per cobrir la resta del finançament amb co-productors i compte-partícips, que faran possible, no només la producció, sinó la seva màxima difusió.

Aportacions 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

L’Instituto Estatal de las Mujeres de Tabasco

Fòrum Iberoamericà: La Dona en l’Administració PúblicaReunió amb Marta Lilia López Aguilera, presidenta del Consejo...

Tailandia / Birmania: Les dones girafa: Esclaves del seu collaret / La Independent / Notícies gènere

Les dones padaung pateixen com ningú la tirania del turisme, la tradició i la dictadura....

Catalunya: Les dones periodistes, més decebudes que els homes / La Independent / Notícies gènere

Si els homes periodistes tenen un sentiment de fracàs i que són explotats en les...