Monday 02 November 2026

Monday 02 November 2026

Share

Internacional – Barcelona: Marxa mundial contra Monsanto / La Independent / Notícies Gènere

Des del 2013, la Marxa contra Monsanto #MAM, es reuneix en dues ocasions durant  l’any, amb la intenció que la ciutadania a nivell mundial pugui analitzar i denunciar els estralls que estan causant en l’alimentació les males pràctiques de Monsanto.

 

  

 

 

Des que es va crear aquesta Plataforma, el seu objectiu ha estat denunciar i aturar el projecte d’Agricultura intensiva Modificada Geneticament = OGM . Productes que fabrica Monsanto, igual que altres sectors de biotecnologia.

La Marxa a Nivell mundial contra Monsanto se celebra el proper diumenge 23 maig i a Barcelona la convocatòria és a les 12h a la Plaça Sant Jaume.

Per a més informació

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Refugiades Sirianes al Marroc: (1) violència i discriminació masclista

http://conacentomarroqui.blogspot.com.es Les dones són les primeres víctimes d’una guerra que no han planejat ni han...

Panamà: Denúncies d’esterilitzacions no consentides a dones indígenes

Per Redacció SemMéxico Amb informació de LaNueve, des de Panamà s’informa que l’esterilització no consentida...

MANIFEST Comissió 8 de Març: 8 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

8 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LES DONES NOSALTRES EXIGIM, UNIDES DECIDIM! LES DONES CONTRA...