Sunday 19 January 2025

Sunday 19 January 2025

Share

Crowdfunding ‘¿Y tú cómo lo ves? / I tu com ho veus?’ /La Independent/Notícies Gènere

I tu com ho veus? és un documental que proposa fer una mirada al masclisme quotidià; un masclisme que es podria qualificar d'”invisible” o de “micromasclisme”. La primera dificultat es justament trobar el nom exacte per definir-lo i adonar-se de la seva presencia dia a dia.

A traves de les accions i reflexions de tres dones es vol mostrar que aquest masclisme o sexisme quotidià esta tan arrelat a la nostra societat que moltes vegades passa desapercebut. Les tres protagonistes d’aquest documental (un tastet aquí) ens dirigeixen cap a una reflexió mes profunda i conscient i mostren que les “petites coses” importen.

El documental s’emmarca dins la producció del Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison, que assessora la documentalista Belkis Vega. En l’edició d’enguany del Taller de Documental Creatiu, el centre ha sofert una forta retallada del pressupost per la qual cosa només pot garantir el finançament del documental fins al rodatge. Aquest crowdfunding vol fer possible el muntatge i l’edició del documental que tindrà una durada d’uns 20 minuts.

Amb I tu com ho veus? el Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison vol:

– Reflexionar com a grup sobre com es reprodueix, dia a dia, a través dels petits detalls les relacions de dominació com el masclisme.

– Fer arribar el nostre documental a centres educatius, grups de dones, projectes de transformació social amb els que volem compartir la experiència.

Es poden fer aportacions a partir de 5€ i fins a 200€ i a canvi, s’ofereixen múltiples recompenses: dvd del documental, entrades per l’estrena del documental, la col·lecció de documentals de La Bonne…

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Trobada anual INTERCOPEC a Brussel·les

FLAIX En una trobada anual INTERCOPEC celebrada avui a Brussel·les la directora general del Instituto...

Estat espanyol / Internacional: Exili i tancament / La Independent / Notícies Gènere

Per Andrea Barcena.La Jornada.SemMexico María Zambrano és la pensadora més important, prolífica i original del...

El Comitè 1r de Desembre alerta sobre introducció del tiquet a les receptes sanitàries

Comitè 1r de Desembre- Plataforma Unitària d’ ONG SIDA de Catalunya www.comite1desembre.org; C/ Pere Vergés,...