Wednesday 22 July 2026

Wednesday 22 July 2026

vaga

Share

Barcelona: La VAGA de TOTES / La Independent / Notícies gènere

 

vagadetotes.wordpress.com

 

El 22 d’octubre ha estat la jornada de lluita de la Vaga de Totes. Una mobilització que vol visibilitzar, en forma de vaga social, els treballs de les dones, aquells que se les hi atorga pel gènere.

Es tracta d’una aturada dels treballs, de consum i de cures. Durant el dia d’ahir es van portar a terme diferents mobilitzacions, entre elles l’ocupació del Cercle d’Economia, amb una clara reivindicació de millora de les condicions de treball de les dones i una clara al·lusió a les recents declaracions de la presidenta del Círculo de Economia, Mónica Oriol.

 

 

VdT 1 

Fotos d’ Amparo Suárez

VdT 3 VdT 2

VdT 4

Foto de Pepa Vives

 

Les diferents accions reivindicatives tenien un clar to lúdic. Es va tallar la Gran Vía, el Paral·lel, la Diagonal, la Meridiana, un vermut als jardinets, una manifestació a Plaça Catalunya… i diferents actes i accions a Barcelona, Sant Feliu i València.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

ADPC: Regarding gender violence, media go back and violents 2.0 advance

Media fell in the treatment of information regarding gender violence, while, on the other...

Magnífica pel·lícula-documental de Fabiola Llanos:”La noia del vent”

Fabiola LLanos i Cathy Claret en l’estrena del documental L’art que és connexió vital...

Catalunya: XXXII Premi Internacional Catalunya a Dania El Mazloum, Anxhela Gradeci, Tijana Postic i Özlem Türeci

El XXXII Premi* és un reconeixement a la contribució d’aquestes dones del món de la...