Dilluns 03 febrer 2025

Dilluns 03 febrer 2025

EL PRAT DE LLOBREGAT: 29,11.12 18h.Taula Rodona “L’eradicació de la violència masclista”.

 ACSUR en companyia d’organitzacions de dones de Catalunya i del Magrib, juntament amb representants de l’Ajuntament del Prat, parlaran de la violència cap a les defensores de drets humans, d’expèriences d’intervenció amb dones i d’estratègias de prevenció de la violència masclista.

Aquesta activitat s’ha organitzat en col·laboració amb Tamaia, Calala i el Programa de Solidaritat i Cooperació de l’Ajuntament del Prat i tendrà lloc aquest dijous 29 de novembre al Prat de Llobregat a les 18.00 (Cases d’en Puig, Pl. Agricultura 4).

 


Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Entrevista a Nando Cruz, periodista musical

L’escena musical mundial ha canviat els darrers anys. La irrupció d’Internet ha modificat el paper...
Esther Vivas

Què és la sobirania alimentària?*

OPINIÓ Menjar: ingerir aliments sòlids o semisòlids, segons la definició del Diccionari de la Llengua...

Comunicat: Plataforma Vallès Per un Avortament Lliure i Gratuït i Alerta Solidària

Plataforma Vallès Per un Avortament Lliure i Gratuït i Alerta Solidària Arran de les denúncies...