Dimarts 13 octubre 2026

Dimarts 13 octubre 2026

Compartir

Darrer lliurament de signatures de la Carta Oberta al Conseller de Cultura per a la paritat

El Grup de Cultura de Feministes de Catalunya confirmen  que el dia 18 de desembre es va lliurar al Conseller Ferran Mascarell la Carta Oberta al Conseller de Cultura demanant-li paritat. Hi havia cent signatures més que en l’anterior ocasió, en aquest cas de dones i homes de la cultura catalana.

Amb aquesta darrera entrega, es dona per acabada aquesta campanya per sensibilitzar l’Administració en una qüestió de tanta significació.

El Grup de Cultura de Feministes de Catalunya voldria que aquest fos el començament d’un camí per assolir noves fites i és per això que volen posart en marxa un OBSERVATORI CULTURAL DE GÈNERE, per la qual cosa conviden a la participació a través del web de Feministes de Catalunya, a fi que aquest sigui un lloc de reflexió i d’acció.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

tere moll

Algunes xifres de la vergonya

OPINIÓ Quan des del feminisme denunciem qualsevol tipus de violència masclista, que inclou des...

Layah Noir: la cantant que no existeix i el futur de la música sense artistes

Vaig escoltar una cançó i em va agradar. Quan vaig buscar qui la cantava vaig...

Barcelona: RECORDATORI I MEMÒRIA DEDICAT A LA NEUS CATALÀ. Viky Moreno CLD

No sé si dimarts 6 d’octubre la Neus complirà 100 anys. Tant se val....