Tuesday 07 July 2026

Tuesday 07 July 2026

Darrer lliurament de signatures de la Carta Oberta al Conseller de Cultura per a la paritat

El Grup de Cultura de Feministes de Catalunya confirmen  que el dia 18 de desembre es va lliurar al Conseller Ferran Mascarell la Carta Oberta al Conseller de Cultura demanant-li paritat. Hi havia cent signatures més que en l’anterior ocasió, en aquest cas de dones i homes de la cultura catalana.

Amb aquesta darrera entrega, es dona per acabada aquesta campanya per sensibilitzar l’Administració en una qüestió de tanta significació.

El Grup de Cultura de Feministes de Catalunya voldria que aquest fos el començament d’un camí per assolir noves fites i és per això que volen posart en marxa un OBSERVATORI CULTURAL DE GÈNERE, per la qual cosa conviden a la participació a través del web de Feministes de Catalunya, a fi que aquest sigui un lloc de reflexió i d’acció.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Unió Europea: Periodistes de la XIDPIC.CAT convidades als actes del 8 de març

Dues periodistes de la XIDPIC.CAT han estat convidades als actes que celebra el Parlament Europeu...

Granollers: Programa Dia Internacional de les Dones

l’Ajuntament de Granollers commemora el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i...

Barcelona: Exposició: “Dona: Tots en som una” / La Independent / Notícies gènere

UNHCR ACNUR, l’Agència de l’ONU per als refugiats, en la seva delegació a Catalunya ha...