Divendres 16 octubre 2026

Divendres 16 octubre 2026

Compartir

Condemnen a presó a una defensora de DH iraniana

L’activista iraniana i presidenta executiva del Centre per a la Defensa dels Drets Humans de l’Iran, Narges Mohammadi, ha estat condemnada pel Tribunal Revolucionari a 11 anys de presó, acusada de difondre propaganda contra el règim iranià, donar suport a famílies dels presos polítics i per “conspirar” contra la seguretat nacional, ha indicat el web de Front Line.

 Narges Mohammadi ha dit que la seva sentència és un error injust i ha lamentat que la defensa dels drets humans sigui considerada com una conspiració contra el règim actual, per la qual cosa prepara un recurs d’apel · lació.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Indignació per la nova campanya d’E-Cristians

FLAIX Indignació de les associacions que treballen pels Drets de les dones i en especials...

El desafiament de disminuir la violència de gènere a Dominicana

La Fundación Vida Sin Violencia demana multiplicar les mesures per evitar feminicidis, ja que...

Barcelona: Acte Commemoratiu Víctimes D’oradour-Sur-Glane / La Independent / Notícies Genere

El 10 de juny de 1944, Oradour-sur-Glane, una petita població del departament francès de...