Sunday 06 July 2025

Sunday 06 July 2025

Compte enrere per participar al Reimagina’t


El divendres 9 de febrer finalitza el termini per enviar els vídeos de la 15a edició del Reimagina’t. Vídeos lliures de sexisme. Aquest concurs s’adreça als grups de joves entre els 12 i els 18 anys de centres educatius o entitats de lleures dels municipis que formen part de l’Observatori.

La temàtica d’aquesta nova edició son ELS COSSOS, una qüestió que convida a fer visibles la diversitat dels cossos, a qüestionar el cànon de bellesa i els models estètics i de comportament patriarcals, a reivindicar les vides lliures de violències i de discriminacions, etc.

El jurat que deliberarà entorn dels vídeos participants està format per:

Èlia Soriano – Directora executiva de l’Institut Català de les Dones; Marta Suero – Servei de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona; Eva Millas – Responsable del Servei d’Igualtat i Cooperació de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès; Inma Moyano – Regidora de Feminismes i LGTBI, Justícia Global i Drets Civils i Gent Gran de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts; Melissa Estaba – Membre de Dones Visuals; i Raquel Marques – Membre de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Indignació per la nova campanya d’E-Cristians

FLAIX Indignació de les associacions que treballen pels Drets de les dones i en especials...

La REFAL reuneix a Sevilla unes 50 entitats

La vintena Reunió Anual de la Xarxa Espanyola de la Fundació Anna Lindh ha...

Congrés Virtual Internacional: Reflexions per Rio + 20

Economia Verda i Inclusió socioproductiva: el paper de l’Agricultura FamiliarDel 9 al 30 abril 2012...